scoala mea

 eu sunt paula negrut, am 15 ani si sunt clasa a IX a, invat la liceul Constantin Brancusi din Oradea.

in clasa a VIII a eram foarte nehotarata la ce liceu vreau sa invat si asa ca am ajuns aici,.prima data nu mi a convenit dar acum incepe sa mi placa. profilul de estetica e chiar ok si poate v oi continua in viitor de a l practica.

sunt colegi de treaba pe aici, e ok.👍💖

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Comentarii

Postări populare